Skolan är viktigare...

... än bloggen och det fins inget jag kan göra åt saken. Just så här i början av läsåret är det mycket som pågår. Elevens val ska bland annat väljas. Jag tror jag ska välja Camebridge (vilket är fördjupning i engelska) eller extra fördjupning i mattematiken. Har också tänkt mycket på musik eller ''VGA'' (vårt globala ansvar). VGA låter så himla intessant, man får gå iväg på lektionerna och samla ihop pengar till behövande. Välgörenhet helt enkelt :D En annan sak man ska välja just nu är matte grupperna. Jag gick fördjupning förra året (neej, fördjupningen på elevensval och vanliga mattegrupper är inget samma sak) och det var riktigt kul. min matte lärare tycker att jag ska välja den i år också, fick ju trors allt bäst i klassen :D *stolt* haha jag är inte helt tom i huvudet i alla fall :D

Vi ska ha gäster här hemma ikväll. Familjen Grull och Familjen Söderström/Sköldebrandth (eller hur det nu stavas?) Det ska bli skojjigt :D vi ses ska geeka lite farmville nu XD

PUSSÅKRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

THERÉSE!?!?! FARMVILLE!?!?! JAG TRODDE DU VA BÄTTRE ÄN SÅ!

puss

2009-08-29 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0