BLÄÄÄHHHH!!!

Ere bara jag som inte tål Kissie!!! Shiit vad hon skryter. Och neej jag är inte avundsjuk på henne fast det är ju klart att man inte bangar på att tjäna pengar på bloggen. Hon och hennes jävla ''Ed Hardy'' snack. SLUTA!!! Christian Audigier är min grej!! Jag slår vad om att jag har fler klädesplagg designade av CA än Kissie. Om jag ränkar....
jag har 3 tjocktröjor, 3 kepsar, 12 rena T-shirtar och mist 3 ligger i tvätten. Självklart har min bror sjukt mycket grejer oxå :D (Som jag lånar lite då och då) Dessutom har jag tappatbort mina 3 skärp och 2 ''tunikor''. Och så har jag gett bor minst 5 olika plagg också. PLUS att jag fick allt det där GRATIS för jag har mina ''kontakter'' :D HAHA suck on that Kissie ''Jag är så jävla rik, jag har råd med CA plag''. HAHAHAHA
JAG ÄR BÄST!!!!  okey inte så seriöst inlägg som det låter men aa....

får väll ta och lägga ut en bild ngn gång på alla mina fina saker ;D

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0