en till lista...



snodd från http://Camillees.blogg.se/

Skriv in ditt fullständiga namn
Therése Camilla Nyholm (for godness sake learn to spell it!)

Vart har du fått ditt namn ifrån och vart ifrån är utsprunget?
Therése - Från gammelfarmor som hette Theresa
Camilla - från mi moster
Nyholm - från pappas sida

När är du flödd?
28 januari 1995

Vad heter dina föräldrar?
Kristina/Tina/mamma & Björn/pappa

När började du blogga?
hade en blogg förut (TCN.blogg.se) för ca ett år sen och nu har jag den här bloggen :D

Är du kär?
neej men det finns ju en del interresanta människor ;)

Har du ett förhållande?
Noopee.

Hur ser din mobil ut?
den där tråkiga som alla andra har!! (Sony Ericsson W890i)

Om du fick barn nu, vad skulle du döpa barnet till och varför?
Vera, Chanel, Joakim, Alex, Kevin, Christopher.
för att jag älskar namnen...

Har du någonsin varit gravid?
Nej! (men dock har jag haft en dröm nästan varje natt i två månder, om inte mer, att jag blir gravid nu i 8:an. Don't know who the father is!)

Beskriv din klädstil.
Christian Audigier, basik och aa... min stil!

Sköntast låt just nu!.
Ave Maria - Beyoncé
22 - lily Allen
Superstar - Lupe Fiasco

Har du någonsin rymt hemifrån?
aa en gång när jag var liten men hann inte längre än ner från uppfarten innan jag började gråta såå det gills nog inte...

Är du en glad eller ledsen människa?
Så glad jag  kan och orkar vara :D

Vad får folk oftast för första intryck av dig?
SEXY BITCH!! haha neej jag vet inte fråga dem jag träffar istellet

Beskriv dig själv med tre ord.
Glad, Positiv, Odd

Vilka kändisbloggar läser du?
hahah lite alla möjliga men ingen jag riktigt tycker om förutom FOKI!!! hon är grymmast :D

Vad har du för hårfärg, ögonfärg och skostorlek?
brunt (hyfsat ljust, det är ju sligat blont), grå/blå/gröna, 38/39

Vilket land är du ifrån?
Sverige rakt igenom.

Vilken stad bor du i?
Stockholms län men jag bor i Danderyd.

Vilken kyrka är du döpt i?
Danderys kyrka ;)

Snusar du?
NEVER!!!

Vart handlar du oftast dina kläder?
I get stuff for free XD hahah nää men lite olika...

Vad är du rädd för?
Mörkret, Spindlar, att råka bli garvid och för att bli våldtagen :O

Tror du på spöken?
Såklart!!! men dom finns inte överallt man känner om dom finns i ett hus :D I Camilles hus t.ex där finns det flera stycken (oops.. har aldrig sagt detta till ngn) men man vänjer sig.

Är du duktig i skolan?
Det går... är bra på matte och Engelska men jag fattar verkligen inte fysik och franska.

Läser någon av dina släktingar din blogg?
Jaa jag har hör att min mamma gör det... HAHA mamma e sööööt! nää men hon vill väll hänga med i mitt liv så länge som möjligt :D vet dock inte om ngn kusin eller så läser den ;)

Hur många besökare har du per dag?
inte många ;)


vad väljer du helst?

snöboll/chokladboll?
Chokladboll

förkyld/huvudvärk?
förkyld

snygg/söt?
snygg

Syster/Bror?
Bror

Britey Spears/Michael Jackson?
MJ

kondom/p-piller?
oskuld...

hångla/strula?
samma sak jue... men om man väljer på ordet så, Hångla

VILA/Ed Hardy/WESC/Only?
WESC

Döv/blind?
inget av dem... är man däv kan man inte khöra musik, is som spricker m.m och är man blind kan man inte se den underbara världen.

Frida/Vecko revyn?
Veckorevyn

ELLE/VOUGE?
ELLE

That's it foks!!
C U KISSES!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0