Goddagens... eller kanske godkväll?

Aa heeej i alla fall. Sitter här med min almernacka framför mej och Cahttar med Tom. Vi snacakar om att jag om emme kanske drar till Mariefred ett par dagar under höstlovet. Idag var det stan som gällde, åkte in med Camille och Camilla :D. Camille, som den shopaholic hon är, köpte 8 saker till ett värde av 1900 kr :D. Hahah vill ha lika mycket pengar som mille. Önskar att mina föreldrar kunde släppa taget om repen like ibland. Aja my parents made me who I am, and I'm proud over my self. Oftast i alla fall, Usch!! vill shoppa loss och köpa allt som kommer i min väg som jag blir sugen på att ta med mej hem. jaja nu går inte det och jag får stå ut. Imorgon slutar jag 13.50 då ska jag hem, raka benen, byta om , sätta mej på bussen, dansa i en timme och femton minuter, dusha, byta om, förbi mille, till Jonte, hem & sen sova :D all planned out :D kanske ska kolla vad jag ska ha på mej? hmmm aja det får bli ngt jag hittar på golvet XD haha det är ju där alla min akläder befinner sig jusst nu :D ajusste btw, jag har börjat i matte fördjupningsgruppen och nu väntar jag spänt på elevensval resultaten. Blir det Camebridge? Matte? Musik? aa vi får vänta och se helt enkelt :D


haha en bild från skolavslutningen i 7an :D

PUSSÅKRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0