Stolta föräldrar :D

Mina föräldrar sa till mej att dom va stolta över mig och jag blev typ ap lycklig. grejen e den att jag hade ff här igår (d.v.s att mina föräldrar inte va hemma) och min bror va inte heller här. Jag hade lite kompisar här och mina föräldrar belv så stolta över att jag inte rökte eller drack eller ngt sånt bara tog det lungt lixom :D människor kom och gick och jag körde ut de sissta runt 02.00 :D äntligen skulle jag få sova. haha De första som va här va simon, adam, jonte och camilla. Adam gick efter ett tag och då kom linda å isa. när henke och casper kom ehövde jonte dra. Simon och henke drog efter ett tag. och det gjorde Camilla också. Jag, isa, linda och casper kollade på datemovie vilket var en asdålig film. Den sög verkligen!! parodier på massa olika filmer som tex bröllopsfixaren, bridget jones dagbok och lite pimp my ride också as konstig och den hade typ ingen handling :S konstigt konstigt. Somnade vid 3 ngn gång och jag funderar på att dra till täby med emelie :D

PUSSARÅKRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0